Light Blue

From: 4.599,00 RSD

toaletna voda za žene

Dostava za iznose računa veće od 2000RSD je besplatna.
25ml
50ml
200ml
Opis

Dolce & Gabbana Light Blue

Dolce & Gabbana Light Blue dizajniran je od strane Olivera Crespe početkom ovog milenijuma. D&G Light Blue predstavlja ležeran parfem, cvetno-voćnog mirisa, savršen za tople dane.

Zabavite se u suštini proleća kada nosite ovu svetlo plavu toaletnu vodu. Predstavljen 2001. godine od strane Dolce & Gabbana, ovaj blistavi miris vodi vas u čulno putovanje sa voćnim notama jabuke i sicilijanskog limuna koji se sudaraju sa mirisnim kedrom i romantičnom belom ružom i zvončićem kako biste se osećali lepo i ženstveno. Ovaj miris je dovoljno lagan za svakodnevno nošenje, ali dovoljno nezaboravan da ga sačuvate za izlaske i druge posebne prilike.

Celokupnu ponudu brenda Dolce & Gabbana možete pogledati ovde.

 

 

Kako miriše Dolce & Gabbana Light Blue?

Ovaj blistavi miris vodi vas u čulno putovanje sa voćnim notama jabuke i sicilijanskog limuna koji se sudaraju sa mirisnim kedrom i romantičnom belom ružom i zvončićem kako biste se osećali lepo i ženstveno.

Da li je Dolce & Gabbana Light Blue postojan?

Umerene je postojanosti i aure.

O Brendu

Dolce & Gabbana, punog imena Dolce and Gabbana Holdings SRL, je poznata modna kuća i jedan od najpoznatijih brendova na svetu. U svom asortimanu ima odeću i luksuznu robu kao što su torbe, naočare za sunce, aksesoari i parfemi. Brend je poznat po svom jedinstvenom stilu koji odražava klasičnu italijansku tradiciju.  Osnovali su ga 1985. Domeniko Dolce i Stefano Gabbana, a sedište je u Milanu u Italiji. Svoju prvu žensku kolekciju predstavili su iste godine u Milanu, gde je godinu dana kasnije njihova prva radnja otvorila svoja vrata.

Dolce & Gabbana animal printovi inspirisani su italijanskim filmovima sa posebnim naglaskom na Siciliju i njenu kulturu. „Kada dizajniramo, to je kao film“, kaže Domeniko Dolce. „Mi razmišljamo o priči i dizajniramo odeću da ide uz nju.“ Tvrde da više posvećuju pažnje kreiranju najbolje, najlaskavije odeće nego praćenju trendova.